Case Jantje Beton

Jantje Beton komt op en strijdt voor het recht van alle kinderen in Nederland op vrij, en avontuurlijk en veilig buitenspelen in de eigen buurt. Jantje Beton organiseert elk jaar de Jantje Beton Loterij en Collecte voor scholen en jeugdclubs, waarmee kinderen zelf geld kunnen ophalen voor het vergroten van het buitenspeelplezier in hun eigen buurt.

Doelstelling

Jantje Beton organiseert jaarlijks een loterij om fondsen te werven. Doel van de leadgeneratie campagne is om de contactgegevens van de niet-winnaars te bemachtigen om hierna een dialoog mee aan te gaan ten einde de niet-winnaars donateur te maken van Jantje Beton of om deze mensen minimaal volgend jaar weer deel te laten nemen aan de loterij.

Aanpak

Op de pagina voor de niet-winnaars is een formulier geplaatst waar de bezoekers hun gegevens achter kunnen laten. De eerste 1.500 aanmelders krijgen een kaartensetje. Het doel hier is om naast NAW gegevens ook e-mailnieuwsbrief abonnees te werven.

Resultaat

Jantje Beton heeft met dit programma de kans gepakt om ook met niet-winnaars de dialoog aan te gaan.

Bent u geinteresseerd wat Intelligenz voor uw organisatie kan betekenen?