Universiteit Utrecht Interessescan

Universiteit Utrecht – Interessescan

We hebben voor de Universiteit Utrecht een Interesse Scan ontwikkeld. Met deze Interesse Scan kunnen aankomend studenten op speelse wijze ontdekken welke studiethema’s bij hun passen. De Interesse Scan is rechtstreeks aan het CRM systeem gekoppeld.

“Na een effectieve mailcampagne is de Interesse Scan na livegang 4.000 keer door de doelgroep gedaan.”

Dominic Kok, CRM Marketeer

De Interesse Scan bestaan uit 40 foto’s die door de studiekiezer gesorteerd moeten worden. Op basis van achterliggende business rules worden vervolgens de studiethema’s bepaald. De drie meest interessante studiethema’s worden op de bedankpagina getoond, daarnaast ontvangt de studiekiezer een e-mail met een persoonlijk advies.

De Interesse Scan is een laagdrempelig voorlichtingsinstrument en kan gebruikt worden aan het begin van de oriëntatie naar een universitaire studie.

Onze klant

Logo Universiteit Utrecht

Universiteit Utrecht

De Universiteit Utrecht is een internationale researchuniversiteit. De universiteit verricht fundamenteel en toegepast onderzoek in een breed scala van wetenschapsgebieden. Het multidisciplinair onderzoek in Utrecht richt zich op een viertal strategische thema’s: life sciences, sustainability, dynamics of youth en institutions.

Ons werk

Meer weten over deze case?

© Copyright 2019 - Intelligenz